DataPaylaşım Haber
hava durumu --° Düziçi
DOLAR --
EURO --
GRAM ALTIN --
ÇEYREK --

Haber Ara

0%

Bahçe Kaymakamı Kayabaşı: Bayan Voleybol Takımı öğrencilerini makamında kabul etti

Ort. 1 dk. okuma süresi 7 görüntülenme
Osmaniye Bahçe ilçesi Kaymakamı Aziz Kayabaşı, il genelinde yapılan ortaokullar arası voleybol turnuvasında şampiyon olan Atatürk Ortaokulu Bayan Voleybol Takımı öğrencilerini makamında kabul etti.

Öğrencilere İlçe Milli Eğitim Müdürü Üzeyir Aksoy, Atatürk Ortaokulu Müdürü Tamer Üstündağ ile Beden Eğitimi Öğretmeni Hasan İltemiş de eşlik etti.

Kabulde öğrencileri tek tek tebrik eden ve hediyeler veren Kaymakamı Aziz Kayabaşı, öğrencilerin başarısının ilçeyi gururlandırdığını belirterek, “Öğrencilerimizin başarılarının devamını diliyorum, onları yetiştiren bütün öğretmenlerimize teşekkür ediyorum.” dedi. 

Kaynak: Düziçi Haber
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
Önceki Haber (OSAD) Genel Kurulunda Metin Sevmez, yeniden başkan seçildi Sonraki Haber Osmaniye İçin Dondurucu Soğuklar Kapıda! Hava Durumu

  • ❤️SEVDİM
  • 👏ALKIŞ
  • 😂KOMİK
  • 😱İNANILMAZ
  • 😢ÜZGÜN
  • 😡KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.

Ankete Katılın
Sitemizi nasıl buldunuz?
BENZER HABERLER

OSMANİYE’DE SUÇLULARA GEÇİT YOK: 1 HAFTADA 100 OLAY, 88 GÖZALTI

Osmaniye İl Jandarma Komutanlığı sorumluluk bölgesinde 05–11 Ocak 2026 tarihleri arasında 100 asayiş olayı meydana geldi...