DataPaylaşım Haber
hava durumu --° Düziçi
DOLAR --
EURO --
GRAM ALTIN --
ÇEYREK --

Haber Ara

0%

Koca Başkan'dan OSD'ye Hayırlı Olsun Ziyareti

Ort. 1 dk. okuma süresi 7 görüntülenme
Osmaniye'nin Hasanbeyli ilçesi Belediye eski Başkanı, son yerel seçimlerde bağımsız Belediye Başkan adayı olarak mücadele eden Alpaslan Koca, bugün Osmaniye Sevdalıları Derneğini ziyaret etti.

OSD Başkanı Recep Vural ve Yönetim Kurulu üyelerini kutlayarak hayırlı olsun temennisinde bulunan Başkan Koca, derneğe başarılar diledi.
Başkan Vural ve Yönetim Kurulu üyeleri ise Başkan Koca'nın ziyaretinden memnun olduklarını belirterek, teşekkür ettiler.

İsmail Karadağ

Kaynak: Düziçi Haber
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
Önceki Haber Yapılandırma yasası gecikme faizlerinde büyük avantaj sağlıyor Sonraki Haber Kitap Fuarı 02-11 Nisan 2021 tarihlerinde yapılacak

  • ❤️SEVDİM
  • 👏ALKIŞ
  • 😂KOMİK
  • 😱İNANILMAZ
  • 😢ÜZGÜN
  • 😡KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.

Ankete Katılın
Sitemizi nasıl buldunuz?
BENZER HABERLER

OSMANİYE’DE SUÇLULARA GEÇİT YOK: 1 HAFTADA 100 OLAY, 88 GÖZALTI

Osmaniye İl Jandarma Komutanlığı sorumluluk bölgesinde 05–11 Ocak 2026 tarihleri arasında 100 asayiş olayı meydana geldi...