Vodafone Sultanlar Ligi’nde Bursa’yı temsil eden tek takım olan Nilüfer Belediyespor Eker Kadın Voleybol Takımı, sezon kapanışı kapsamında Gölyazı’da kahvaltıda buluştu. Nilüfer Belediyespor Eker Kadın Voleybol Takımı, Gölyazı’da bir araya geldi. Nilüfer Belediye Başkan Vekili Günce Çelik, Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Emre Karagöz ve Nilüfer Belediyespor Kulüp Başkanı Muharrem Or’un katıldığı kahvaltıda oyuncular ve teknik heyet de yer aldı. Emre Karagöz, Nilüfer’in bir spor ve sporcu kenti olduğunu vurgulayarak gösterdikleri çaba için tüm takıma ve teknik ekibe teşekkür etti. Muharrem Or ise sezon boyunca sahada ter döken sporculara ve katkıları için teknik ekibe teşekkür etti. Nilüfer’e yaraşır bir mücadeleyle ligde yer aldıklarını dile getiren Or, voleybolun gelişimine her zaman katkı sunmaya devam edeceklerini ifade etti.
0%
Nilüfer’in sultanları Gölyazı’da buluştu
Vodafone Sultanlar Ligi’nde Bursa’yı temsil eden tek takım olan Nilüfer Belediyespor Eker Kadın Voleybol Takımı, sezon kapanışı kapsamında Gölyazı’da kahvaltıda buluştu. Nilüfer Belediyespor Eker...
Kaynak:
Beyaz Haber Ajansı
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
Önceki Haber
Atatürk’ün çocukları 23 Nisan’ı sporla kutlayacak
Sonraki Haber
Eruh Spor’dan Şiddete Karşı Anlamlı Pankart
-
❤️SEVDİM
-
👏ALKIŞ
-
😂KOMİK
-
😱İNANILMAZ
-
😢ÜZGÜN
-
😡KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.