DataPaylaşım Haber
hava durumu --° Düziçi
DOLAR --
EURO --
GRAM ALTIN --
ÇEYREK --

Haber Ara

0%

Şehir Çiçeklerle Renklendi

Ort. 1 dk. okuma süresi 8 görüntülenme
Kahramanmaraş  Büyükşehir Belediyesi, şehrin kavşaklarını mevsim çiçekleriyle renklendirdi. Gerçekleştirilen çalışmalar vatandaşlar tarafından beğeniyle karşılandı.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehrin ana arterlerindeki kavşaklarda mevsim çiçekleri dikimi gerçekleştirdi. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalarla hercai menekşeler, süs lahanaları ve laleler toprakla buluşturuldu.

Yapılan çalışmalarla renklenen arterler vatandaşların beğenisini kazandı.

 

Kaynak: Düziçi Haber
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
Önceki Haber Başkan Yavuz, koronavirüslü günleri anlattı Sonraki Haber Yılbaşına 1 hafta kala flaş hava durumu uyarısı

  • ❤️SEVDİM
  • 👏ALKIŞ
  • 😂KOMİK
  • 😱İNANILMAZ
  • 😢ÜZGÜN
  • 😡KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.

Ankete Katılın
Sitemizi nasıl buldunuz?
BENZER HABERLER

MKE’den geleceğin muharebe sahasına yeni adım

Makine ve Kimya Endüstrisi tarafından geliştirilen yüzde 100 elektrikli E-ZPT, Türk Silahlı Kuvvetleri’ne teslim edildi....