DataPaylaşım Haber
hava durumu --° Düziçi
DOLAR --
EURO --
GRAM ALTIN --
ÇEYREK --

Haber Ara

0%

Düziçi Olimpikspor heyetinden Kaymakam Almalı'ya ziyaret

Ort. 1 dk. okuma süresi 8 görüntülenme
Osmaniye 1. Amatör Ligde şampiyonluk yolunda hafta sonu lider Sitespor'u 3-1 yenen Düziçi Olimpikspor heyeti Düziçi Kaymakamı Mutlu Almalı'yı ziyaret etti.

Sohbet ortamında geçen ziyerette İlçe Kaymakamı Mutlu'ya adının yazdığı 80 numaralı forma ile takım atkısı hediye edildi.

Ziyeretten duyduğu memnuyeti dile getiren Düziçi İlçe Kaymakamı Mutlu Almalı Düziçi Olimpikspor'a başarılar diledi.

 Ziyareti değerlendiren Düziçi Olimpikspor Başkanı Fatih Topal "Bugün Takım Kaptanlarımız ve Yusuf Hocamla Birlikte Sayın Kaymakamımız Mutlu Almalı Beyi Takımımıza Verdigi Destekten Dolayı Makamında İsminin Yazılı Oldugu Formamızı Ve Atkımızı Takdim Ettik Kaymakamımıza Desteklerinden Dolayı Kulübümüz Adına Sonsuz Teşekkür ederiz" dedi. 

Kaynak : EHA

Kaynak: Düziçi Haber
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
Önceki Haber Düziçi Belediye Başkanı Alper Öner Olimpikspor’lu sporcularla buluştu Sonraki Haber Osmaniyeli güreşçiler Türkiye şampiyonu oldu

  • ❤️SEVDİM
  • 👏ALKIŞ
  • 😂KOMİK
  • 😱İNANILMAZ
  • 😢ÜZGÜN
  • 😡KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.

Ankete Katılın
Sitemizi nasıl buldunuz?
BENZER HABERLER

Eruh Spor’dan Şiddete Karşı Anlamlı Pankart

Maç öncesi tribünlerin önünde açılan pankartta “Başımız sağ olsun Türkiyem – Eğitimde şiddete hayır” ifadeleri yer aldı....