DataPaylaşım Haber
hava durumu --° Düziçi
DOLAR --
EURO --
GRAM ALTIN --
ÇEYREK --

Haber Ara

0%

Düziçispor FK Balda en genç sporcu oynatan takım oldu

Ort. 1 dk. okuma süresi 7 görüntülenme
Balda 2006 lı oyuncu oyuna girdi Bölgesel Amatör Lig 12.haftada oynanan Düziçispor FK - Silifke Belediyespor maçında Düziçispor FK 'dan 2006 doğumlu Osman Burak Koç sonradan oyuna girerek Balda oynayan en genç oyunculardan oldu.

Bölgesel Amatör Lig 12.haftada oynanan Düziçispor FK - Silifke Belediyespor maçında Düziçispor FK 'dan 2006 doğumlu Osman Burak Koç sonradan oyuna girerek Balda oynayan en genç oyunculardan oldu.

Resul Özdil 

 

Kaynak: Düziçi Haber
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
Önceki Haber Düziçi İstiklal Ortaokulu Play -Off’u bekliyor Sonraki Haber Dünyanın en zorlu ralli yarışı Osmaniye’de yapıldı

  • ❤️SEVDİM
  • 👏ALKIŞ
  • 😂KOMİK
  • 😱İNANILMAZ
  • 😢ÜZGÜN
  • 😡KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.

Ankete Katılın
Sitemizi nasıl buldunuz?
BENZER HABERLER

Eruh Spor’dan Şiddete Karşı Anlamlı Pankart

Maç öncesi tribünlerin önünde açılan pankartta “Başımız sağ olsun Türkiyem – Eğitimde şiddete hayır” ifadeleri yer aldı....