DataPaylaşım Haber
hava durumu --° Düziçi
DOLAR --
EURO --
GRAM ALTIN --
ÇEYREK --

Haber Ara

0%

Nevşehirli sporcudan büyük başarı

Ort. 1 dk. okuma süresi 8 görüntülenme
Nevşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü sporcusu Yağız Pala, U-16 Türkiye Salon Atletizm Şampiyonası’nda altın madalya kazandı.

Nevşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü sporcusu Yağız Pala, U-16 Türkiye Salon Atletizm Şampiyonası’nda altın madalya kazandı.

NEVŞEHİR (İGFA) - Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından düzenlenen U-16 Türkiye Salon Atletizm Şampiyonası Bursa’da yapıldı.

Osmangazi Atletizm Salonu'nda gerçekleştirilen ve iki gün süren müsabakalara 58 kentten bin 339 sporcu katıldı. Şampiyonada bin 500 metre kategorisinde koşan Nevşehir Belediyespor sporcusu Yağız Pala, tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye birincisi oldu.

Nevşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Savran, Nevşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü bünyesindeki Nevşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü çatısı altında spor hayatını sürdüren Yağız Pala ve antrenörü Hakan Köstekçi’yi tebrik etti.

Kaynak: Düziçi Haber
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
Önceki Haber Nilüfer Belediye FSK ikinci yarıya beraberlikle başladı Sonraki Haber Hentbolda haftanın sonuçları

  • ❤️SEVDİM
  • 👏ALKIŞ
  • 😂KOMİK
  • 😱İNANILMAZ
  • 😢ÜZGÜN
  • 😡KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.

Ankete Katılın
Sitemizi nasıl buldunuz?
BENZER HABERLER

Eruh Spor’dan Şiddete Karşı Anlamlı Pankart

Maç öncesi tribünlerin önünde açılan pankartta “Başımız sağ olsun Türkiyem – Eğitimde şiddete hayır” ifadeleri yer aldı....